محصولات - قرص گیاهی ویگارکس پلاس (60 عددی)

Project Description

معرفی محصول : قرص ویگارکس پلاس (60 عددی) ؛ قویترین قرص جهان جهت رفع قطعی مشکل نعوظ ؛ بهبود زود انزالی و افزایش میل جنسی ؛ ساخت کشور آمریکا

 

موارد مصرف : رفع قطعی مشکل نعوظ ؛ بهبود زودانزالی ؛ افزایش میل جنسی ؛ افزایش قدرت و کیفیت رابطه جنـــســی ؛ تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسی و بیضه ها

 

نحوه استفاده : برای افرادی که دارای وزن کمتر از 90 کیلوگرم می باشند روزانه 2 عدد (یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد بعد از شام) و برای افراد بالاتر از 90 کیلوگرم روزانه 3 عدد (یک عدد بعد از صبحانه، یک عدد بعد از ناهار و یک عدد بعد از شام) می بایست از این قرص استفاده شود.

 

📌توجه 1 : قرص ویگارکس پلاس نیز می تواند مانند کپسول وایمکس جهت افزایش دائمی سایز آلت به مدت 4 الی 6 ماه متوالی استفاده گردد.

 

📌توجه 2 : قرص ویگارکس پلاس در واقع حاوی همان ترکیبات کپسول ویگارکس می باشد با این تفاوت که 3 ماده گیاهی تریبولوس، دامینا و بیوپرین به آن اضافه شده و اثر آن را خصوصاً به جهت تنظیم هورمون تستسترون کامل کرده است.

 

📌توجه 3 : جهت رفع مشکل نعوظ و بهبود زودانزالی باید 2 الی 3 ماه متوالی و برای افزایش سایز می بایست 4 الی 6 ماه متوالی مصرف گردد.البته جهت درمان زود انزالی استفاده از کرم های لارگو آلمانی همزمان با این قرص الزامی است.

 

📌توجه 4 : توضیحاتی که در فایل صوتی کپسول وایمکس بیان گردیده در مورد قرص ویگارکس پلاس نیز صدق می کند با این تفاوت که قرص ویگارکس پلاس معمولا همراه با غذا و یا بلافاصله بعد از غذا استفاده می گردد در حالیکه کپسول وایمکس را می توان هم بعد و هم قبل از وعده غذایی استفاده نمود.در ضمن با توجه به تفاوت فیزیولوژی بدن افراد بر روی برخی، کپسول وایمکس و بر روی برخی دیگر قرص ویگارکس پلاس تاثیر بهتری خواهند داشت.

📌توجه 5 : چنانچه جهت بازیابی توان جنسی از این محصول استفاده می نمایید دقت داشته باشید که با قطع ناگهانی این محصول ممکن است دچار احساس افت ناگهانی توان جنسی شوید.لذا بهتر است آن را با کاهش پله ای، به پایان برسانید.به عنوان مثال چنانچه روزانه 2 عدد قرص ویگارکس پلاس استفاده می نمایید، در 2 هفته آخر ابتدا آن را به روزی 1 عدد کاهش داده سپس به صورت یک روز در میان و در روزهای نهایی 2 روز یک بار 1 عدد از آن را استفاده نمایید.بدین ترتیب با کاهش و اتمام این محصول به صورت پله ای، دچار احساس افت ناگهانی توان جنسی نخواهید شد.

لازم به ذکر است که چنانچه از این محصول جهت افزایش سایز استفاده می کنید می بایست تا پایان دوره با همان دستور مصرف روزانه 2 الی 3 عدد پیش رفته و نیازی به قطع پله ای آن نیست.

💥هشدار : شرکت مای مکس وارد کننده انحصاری قرص ویگارکس پلاس می باشد و در حال حاضر هیچ مرکز دیگری در سراسر کشور قرص اصلی ویگارکس پلاس را در اختیار نداشته و صرفاً اقدام به فروش نوع تقلبی این قرص می نمایند که نه تنها موثر نبوده بلکه باعث آسیب جدی به کبد و کلیه ها می گردد.

قیمت مقطوع جعبه 60 عددی : 1,500,000 تومان

🟣ارسال سریع محصول ؛

📌تهران: کمتر از 2 ساعت

📌شهرستان: 24 الی 48 ساعت

 

نحوه سفارش : تلفنی، ارسال پیامک و یا از طریق واتساپ یا تلگرام یکی از خطوط شرکت

🔴توجه: چنانچه به علت ازدیاد تماس ها، مشاورین ما موفق به پاسخ تماس تلفنی شما نشدند می توانید سفارش خود را از طریق واتساپ، تلگرام و یا ارسال پیامک به یکی از خطوط فوق ثبت نمایید تا در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره تخصصی و یا ارسال سفارش با شما تماس گرفته شود.

امیر سعادتی

0936-48-66-279
0936-79-84-668
0930-100-41-93
0930-100-41-95
0919-938-38-10
0919-938-38-20

More Information

استفاده 4 الی 6 ماه متوالی از قرص ویگارکس پلاس (همانند کپسول وایمکس) میتواند منجر به افزایش دائمی سایز آلت گردد.