محصولات - حلقه ویبره “فیستا”

Project Description

معرفی محصول : حلقه ویبره “فیستا” ؛ ایجاد کننده تحریک و لذت بیشتر و در نتیجه اورگاسم سریعتر و عمیق تر در بانوان ؛ قابل استفاده به دفعات برای هر سایز آلت ؛ ضد آب ؛ ساخت کشور اسپانیا

 

موارد مصرف : ایجاد تحریک و لذت بیشتر و در نتیجه رسیدن به ارگاسم سریعتر و عمیق تر برای بانوان

 

نحوه استفاده : قبل از نزدیکی، حلقه ویبره را باز کرده و آن را در انتهای آلت قرار دهید به طوری که قسمت ویبره کننده در قسمت فوقانی انتهای آلت قرار گرفته و طرفی که دارای برجستگی است به طرف بیرون یعنی به طرف سر آلت قرار گیرد.سپس به آرامی دکمه power را حرکت دهید تا حلقه ویبره روشن گردد.

 

📌توجه 1 : با روشن شدن حلقه ویبره یک لرزش مناسب شروع می شود.در هنگام دخول ، انتقال این لرزش به نقطه تحریک پذیر بانوان در قسمت بالای دهانه واژن (کلیتوریس) زمان اورگاسم را کاهش داده و در عین حال باعث اورگاسم عمیق تر شریک جنسی شما می گردد.در ضمن این حلقه از جنس ژله ای ساخته شده که این امر، مشکل محدودیت سایز را از بین می برد.حلقه ویبره فیستا، جنسی مانند کاندوم های یکبار مصرف نداشته و می‌توان از آن بارها استفاده کرد.این محصول، ضد آب بوده و قدرت موتور آن توسط باتری های ساعتی تامین می گردد.

 

📌توجه 2 : حلقه ویبره “فیستا” بهترین و موثرترین حلقه ویبره در جهان می باشد زیرا برخلاف سایر حلقه ویبره ها به علت ظرافتی که دارد کاملاً در انتهای آلت فیکس گردیده و در طی رابطه به راحتی با کلیتوریس تماس حاصل کرده و در نتیجه لرزش را کاملاً به کلیتوریس منتقل می‌کند.

 

📌توجه 3 : جهت جلوگیری از عفونت دستگاه تناسلی و یا انتقال بیماری بهتر است بعد از هر بار مصرف ، حلقه ویبره را به طور کامل با آب و مواد شوینده شستشو دهید.

 

📌توجه 4 : حلقه ویبره “فیستا” می تواند همراه با کاندوم نیز استفاده گردد به این ترتیب که پس از نعوظ کامل ابتدا کاندوم را بر روی آلت کشیده و سپس حلقه ویبره را آنطور که گفته شد در انتهای آلت قرار دهید.

 

قیمت مقطوع : 180,000 تومان

🟣ارسال سریع محصول ؛

📌تهران: کمتر از 2 ساعت

📌شهرستان: 24 الی 48 ساعت

 

نحوه سفارش : تلفنی، ارسال پیامک و یا از طریق واتساپ یا تلگرام یکی از خطوط شرکت

🔴توجه: چنانچه به علت ازدیاد تماس ها، مشاورین ما موفق به پاسخ تماس تلفنی شما نشدند می توانید سفارش خود را از طریق واتساپ، تلگرام و یا ارسال پیامک به یکی از خطوط فوق ثبت نمایید تا در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره تخصصی و یا ارسال سفارش با شما تماس گرفته شود.

امیر سعادتی

0936-48-66-279
0936-79-84-668
0930-100-41-93
0930-100-41-95
0919-938-38-10
0919-938-38-20