محصولات - دستگاه وکیوم باطری خور ساخت تایوان

Project Description

معرفی محصول : دستگاه وکیوم باطری خور ؛ ساخت کشور تایوان ؛ متشکل از 3 قسمت اصلی :

1-قسمت فوقانی که موتور الکتریکی این دستگاه محسوب می‌شود و به‌ وسیله 2 عدد باطری نیم قلمی کار می کند.

 

2-استوانه ای محکم به طول 17 سانتیمتر که موتور دستگاه در انتهای قسمت باریک تر این استوانه فیکس و محکم می گردد و یک واشر سیلیکونی در انتهای پهن تر این استوانه قرار مي گيرد.

 

3-واشر سیلیکونی محکم و با کیفیت که در انتهای پهن تر استوانه قرار گرفته و آلت تناسلی که به ژل لوبریکانت آغشته شده از حفره وسط این واشر داخل استوانه شده و با فشار دکمه فوقانی یعنی دکمه power آلت تناسلی به داخل استوانه کشیده می شود.

 

💥این دستگاه با افزایش گردش خون در بافت اسفنجی مویرگی آلت باعث ایجاد نعوظ (سفتی) در آلت می گردد که هم در افزایش دائمی سایز آلت و هم در رفع اختلال نعوظ تاثیر چشمگیری دارد.

 

موارد مصرف : افزایش دائمی سایز آلت ؛ کمک به رفع اختلال نعوظ در افراد سالخورده ، دیابتی و ….

 

نحوه استفاده : براي ايجاد حالت نعوظ ، آلت تناسلی از حفره وسط واشر سیلیکونی درون محفظه شيشه اي قرار گرفته و با ايجاد خلاء توسط دکمه فوقانی یا همان دکمه عملکرد (power)، آلت به داخل استوانه کشیده می شود و بدین ترتیب جريان خون آلت تناسلی افزايش يافته و حالت نعوظ یا سفتی ايجاد مي گردد و با فشار مجدد این دکمه عملکرد دستگاه متوقف و در واقع عمل وکیوم قطع می شود ولی آلت تناسلی همچنان در حالت کشیده و خلاء باقی می ماند.با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پایینی یا همان دکمه خروج هوا (release)، هوای داخل استوانه به میزان دلخواه خارج می گردد.می توان عمل وکیوم را با استفاده از این 2 دکمه روزانه به مدت 20 دقیقه یا بیشتر انجام داد.بدیهی است پس از برداشتن واشر سیلیکونی و برگشت خون،آلت تناسلی به حالت طبيعي و اوليه خود باز خواهد گشت.

 

✔️نکات مهم :

📌1-دستگاه وکیوم باطری خور بطور كاملا موثر و موفقيت آميزي می تواند براي افزايش دائمی سایز آلت تناسلی و همچنین ايجاد نعوظ در بيماران ديابتي، افراد مبتلا به بيماريهاي عروقي، صدمات نخاعي، اسكلروز متعدد و ناتواني هاي جنسي ناشي از جراحي پروستات، مشكلات روحي رواني، اشعه درماني، جراحي و آسيب هاي وارده به لگن مورد استفاده قرار گيرد.

 

📌2-استفاده از این دستگاه روزانه حدود 20 دقیقه نیاز به وقت داشته و دوره درمان آن 120 الی 180 روز (معادل 4 الی 6 ماه) است که تاثیرات مثبت آن در کمتر از 3 هفته مشاهده خواهد شد.البته می توان از این دستگاه حدود 20 دقیقه قبل از نزدیکی نیز استفاده نمود.

 

📌3-دستگاه وکیوم باطری خور نسبت به انواع دستی آن به مراتب موثرتر بوده و استفاده از آن فوق العاده آسان تر می باشد.

 

📌4-جهت افزایش دائمی سایز آلت می بایست این دستگاه همراه با کرم ها و قرص های افزایش سایز، طی یک دوره 4 الی 6 ماه استفاده گردد.به عبارت دیگر دستگاه وکیوم در افزایش دائمی سایز آلت به تنهایی موثر نبوده و در واقع می‌توان گفت که قرص ها و کرم ها مانند لارگو حدودا 80 ٪ و دستگاه وکیوم حدودا 20 ٪ در افزایش دائمی سایز آلت نقش دارند.

 

هشدار : شرکت مای مکس وارد کننده انحصاری این دستگاه بوده و سایر دستگاه های مشابه در بازار کشور تحت عنوان وکیوم شارژی یا باطری خور، ساخت داخل می باشند.

 

قیمت مقطوع : 2,500,000 تومان

🟣ارسال سریع محصول ؛

📌تهران: کمتر از 2 ساعت

📌شهرستان: 24 الی 48 ساعت

 

نحوه سفارش : تلفنی، ارسال پیامک و یا از طریق واتساپ یا تلگرام یکی از خطوط شرکت

🔴توجه: چنانچه به علت ازدیاد تماس ها، مشاورین ما موفق به پاسخ تماس تلفنی شما نشدند می توانید سفارش خود را از طریق واتساپ، تلگرام و یا ارسال پیامک به یکی از خطوط فوق ثبت نمایید تا در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره تخصصی و یا ارسال سفارش با شما تماس گرفته شود.

امیر سعادتی

0936-48-66-279
0936-79-84-668
0930-100-41-93
0930-100-41-95
0919-938-38-10
0919-938-38-20