محصولات - کپسول گیاهی مایع اروس ویگور (45 عددی)

Project Description

معرفی محصول : کپسول مایع اروس ویگور (45 عددی) ؛ افزایش میل جنسی ؛ رفع مشکل نعوظ ؛ بهبود زود انزالی ؛ افزایش میزان، کیفیت و جهش اسپرم ها ؛ افزایش سایز موقت آلت ؛ ساخت کشور آمریکا

 

👈ترکیبات : ال-آرژنین ؛ ال-کارنیتین ؛ یوهمبین ؛ نیاسین(ویتامین B3) ؛ گلیسیرین ؛ هایپروملوز

 

💥توضیحاتی درباره 4 ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول :

 

1ال-آرژنین :

همه پروتئین‌هایی که مصرف می‌کنیم و یا درون بدن ما وجود دارند، از واحدهایی به نام اسیدآمینه ساخته شده‌اند. ال آرژنین نیز نوعی اسید آمینه ضروری است که درون بدن ما تولید نمی‌شود و باید از طریق مصرف خوراکی به بدن برسد.آرژنین در مرحله رشد و همچنین سلامت انسان نقش دارد. این اسید آمینه در ساختار بسیاری از پروتئین‌های بدن ما نقش داشته و فعالیت‌های متفاوتی را کنترل می‌کند.به عنوان مثال آرژنین در شل شدن رگ‌ها، تحریک تولید هورمون رشد و دفع مواد زائد حاصل از مصرف پروتئین‌ها نقش دارد. همچنین کمبود آرژنین در بدن با ایجاد التهاب در ارتباط است.لازم است بدانید که مواد غذایی سرشار از پروتئین، از منابع آرژنین محسوب می‌شوند ؛ ماهی، گوشت، تخم مرغ و مغزها از منابع غنی آرژنین می‌باشند.مطلب آخر آنکه آرژنین سبب گشادی عروق شده، خون رسانی به اندام هایی مانند ناحیه تناسلی را تسهیل نموده و ورود خون را به داخل حوضچه های بافت اسفنجی آلت افزایش می دهد که این امر باعث ایجاد نعوظ و همچنین حجیم شدن آلت تناسلی(افزایش سایز موقت) می گردد.

👈خواص ال آرژنین :

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی
  • رفع مشکل نعوظ در آقایان 
  • افزایش میزان خونرسانی در هنگام نعوظ و در نتیجه افزایش سایز موقت
  • افزایش میزان، کیفیت و جهش اسپرم ها
  • تحریک ترشح هورمون رشد
  • کنترل دیابت
  • کاهش زمان ترمیم زخم و جراحات
  • بهبود عملکرد کلیه ها
  • تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر

 

2ال-کارنیتین :

ال کارنیتین از مشتقات طبیعی اسیدهای آمینه است که به عنوان ویتامین BT نیز شناخته می شود.این ماده باعث تولید انرژی در بدن شده و به سلامت قلب نیز کمک می کند.ال کارنیتین در بدن از ترکیب دو اسید آمینه لیزین و متیونین ساخته می شود.سلول‌های بدن برای سنتز(ساخت) کارنیتین به ویتامین‌های B3 ، B6(نیاسین) و C نیاز دارند.کارنیتین را می توان از منابع غذایی حیوانی مانند گوشت قرمز و لبنیات نیز دریافت کرد.ال کارنیتین در کپسول های تقویتی اروس ویگور به عنوان BOOSTER (تشدید کننده) توان مردان عمل کرده و در عین حال باعث کاهش خستگی نیز می گردد که این امر موجب رفع سریع خستگی مردان پس از اتمام رابطه جنسی می گردد.توجه داشته باشید که بالاترین غلظت کارنیتین در گوشت قرمز و محصولات لبنی یافت می شوند.

👈خواص ال کارنیتین :

  • تقویت میل و توان جنسی در آقایان
  • کاهش خستگی در حین و بعد از فعالیت بدنی
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی
  • افزایش خون رسانی به قلب و کاهش علائمی از قبیل تنگی نفس و درد قفسه سینه
  • بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه

3یوهمبین :

یوهمبین که معروف به ویاگرای گیاهی نیز می باشد یک مکمل گیاهی با اثرات ضد پیری است که از آن غالبا جهت درمان طبیعی اختلال نعوظ و همچنین چربی سوزی استفاده می شود.تاریخ یوهمبین از آفریقای غربی آغاز می گردد جایی که اولین بار این ماده از پوست درخت یوهیمب گرفته شد.اگرچه بومی ها پوست درخت همیشه سبز یوهیمب که معروف به درخت عشق نیز می باشد را به روشهای مختلفی استفاده کرده اند، اما استفاده اصلی آن در درمان ناتوانی جنسی مردان بوده است.یوهمبین همچنین سبب افزایش مصرف انرژی شده و به عنوان یک محرک عمل می‌کند که سطح هورمون آدرنالین یا همان اپی نفرین را در بدن افزایش داده و به طور بالقوه مانع خستگی در حین فعالیت می گردد.همچنین اثرات مثبتی بر کاهش اشتها و تنظیم سطح قند خون دارد.به طور خلاصه می توان گفت که یوهمبین یک ترکیب فعال در پوست درخت یوهیمب می باشد که مزایای آن شامل افزایش انرژی ، درمان اختلال نعوظ ، کمک به چربی سوزی و تنظیم خلق و خوی شخص می باشد.

👈خواص یوهمبین :

  • درمان اختلال نعوظ
  • درمان اضطراب و افسردگی
  • درمان فشار خون پایین
  • جلوگیری از لخته شدن خون
  • محافظت از قلب و کلیه ها
  • تنظیم قند خون
  • افزایش سطح هوشیاری

 

4نیاسین : 

نیاسین یا همان اسید نیکوتینیک که نام دیگر ویتامین B3 می باشد یکی از 8 ویتامین موجود در گروه B است. این ویتامین نقش مهمی در تبدیل غذای مصرفی به انرژی دارد.ویتامین B3 به بدن کمک می کند تا از پروتئین ها و چربی ها استفاده کند و باعث حفظ سلامت مو ، پوست و سلامت سیستم عصبی بدن می گردد.استفاده از این ویتامین خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش داده و برای درمان کلسترول بالا مورد استفاده قرار می گیرد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ویتامین B3 نقش مهمی در کاهش فشار خون بازی می کند.همچنین نیاسین موجود در کپسول اروس ویگور با بهبود جریان خون در بافت اسفنجی آلت در رفع اختلال نعوظ و افزایش سایز نقش مهمی را ایفا می نماید.

👈خواص نیاسین یا ویتامین B3 

  • کمک به رفع اختلال نعوظ در آقایان
  • بهبود سطح کلسترول خوب
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی
  • درمان بیماری پلاگر(پوست زبر)
  • موثر در درمان بیماری دیابت
  • موثر در حفظ سلامت مو ، پوست و سلامت سیستم عصبی

 

👈موارد مصرف کپسول اروس ویگور : افزایش مقطعی سایز آلت ؛ رفع اختلال نعوظ ؛ بهبود زودانزالی ؛ افزایش میل جنسی ؛ تقویت سیستم ایمنی بدن ؛ افزایش میزان، کیفیت و جهش اسپرم ها ؛ کاهش خستگی بعد از رابطه جنسی ؛ کاهش اضطراب ؛ رفع افسردگی ؛ افزایش قدرت و کیفیت رابطه جنـــســی ؛ تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسی و بیضه ها

 

👈نحوه مصرف : روزانه 1 الی 2 عدد بعد از وعده غذایی کامل (یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد بعد از ناهار).

 

📌توجه 1 : جهت رفع مشکل نعوظ و بهبود زودانزالی باید 2 الی 3 ماه متوالـی استفاده شود.البته جهت درمان زود انزالی استفاده از کرم های لارگو آلمانی همزمان با این کپسول الزامی است.

 

📌توجه 2 : این کپسول دارای کاربرد مقطعی نیز می باشد به این معنا که در شرایط خاص می تواند قبل از مقاربت به صورت ترکیبی با فاصله زمانی 5 ساعت قبل از یک قرص ایجاد نعوظ مانند وایاگرا فایزر استفاده شود که بدین ترتیب منجر به ایجاد نعوظ قوی تر و تأخیر طولانی تری خواهد شد.

 

📌توجه 3 : از مصرف همزمان کپسول اروس ویگور با قرص های مقطعی که جهت نعوظ یا تاخیر استفاده می شوند مانند وایاگرا، سیالیس و … خودداری نمایید.فاصله زمانی بین استفاده از کپسول اروس ویگور و قرص های مقطعی می بایست حداقل 5 ساعت باشد.

 

📌توجه 4 : استفاده از این محصول برای افراد پروستاتیک(افرادی که دچار مشکل پروستات می باشند)، افراد مبتلا به بیماری های قلبی-عروقی، خونریزی یا زخم معده یا روده، افرادی که دارای مشکلات کبدی یا کلیوی هستند و همچنین افراد مبتلا به بیماری های روحی و روانی مانند افسردگی توصیه نمی شود.

 

📌توجه 5 : استفاده از این محصول برای افراد دارای فشار خون بالا یا پایین توصیه نمی شود.

 

📌توجه 6 : همانطور که در بالا گفته شد کپسول اروس ویگور در کاربرد دوره ای به مدت 2 الی 3 ماه روزانه 1 الی 2 عدد، در حالیکه در کاربرد مقطعی حدودا 5 ساعت قبل از یک قرص ایجاد نعوظ مانند وایاگرا فایزر استفاده می گردد.در ضمن اروس ویگور با معده پر(یعنی بعد از صرف وعده کامل غذایی)ولی قرص مقطعی مانند ‏وایاگرا می بایست با معده خالی استفاده شود.

 

📌توجه 7 : دقت داشته باشید که با قطع ناگهانی این محصول ممکن است دچار احساس افت ناگهانی توان جنسی شوید.لذا بهتر است آن را با کاهش پله ای، به پایان برسانید.به عنوان مثال چنانچه روزانه 2 عدد کپسول اروس ویگور استفاده می نمایید، در 2 هفته آخر ابتدا آن را به روزی 1 عدد کاهش داده سپس به صورت یک روز در میان و در روزهای نهایی 2 روز یک بار 1 عدد از آن را استفاده نمایید.بدین ترتیب با کاهش و اتمام این محصول به صورت پله ای، دچار احساس افت ناگهانی توان جنسی نخواهید شد.

هشدار : هیچ مرکز دیگری غیر از شرکت مای مکس، کپسول اصلی اروس ویگور را در اختیار ندارد.

 

قیمت مقطوع قوطی 45 عددی : 1,600,000 تومان

🟣ارسال سریع محصول ؛

📌تهران: کمتر از 2 ساعت

📌شهرستان: 24 الی 48 ساعت

 

نحوه سفارش : تلفنی، ارسال پیامک و یا از طریق واتساپ یا تلگرام یکی از خطوط شرکت

🔴توجه: چنانچه به علت ازدیاد تماس ها، مشاورین ما موفق به پاسخ تماس تلفنی شما نشدند می توانید سفارش خود را از طریق واتساپ، تلگرام و یا ارسال پیامک به یکی از خطوط فوق ثبت نمایید تا در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره تخصصی و یا ارسال سفارش با شما تماس گرفته شود.

امیر سعادتی

0936-48-66-279
0936-79-84-668
0930-100-41-93
0930-100-41-95
0919-938-38-10
0919-938-38-20